Źródło: materiały pochodzą od Organizatorów.
W miniony piątek, tj. 9.12.2022 roku, odbyła się premiera ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pt. „Zdrowie Seniorów”. To już 15. edycja tej inicjatywy!
Organizator — Mediaplanet.com wskazuje, że celami projektu są zwiększenie świadomości wśród osób dojrzałych na temat odpowiedniej suplementacji, samobadania czy też regularnych badań profilaktycznych, które pozwalają na szybkie i efektywnie wykrycie chorób i podjęcie specjalistycznego leczenia. W kampanii zostały również pokazane schorzenia, które najczęściej występują u osób dojrzałych, przechodząc przez typowe objawy, diagnostykę, aż po ścieżkę terapeutyczną.
Ważnymi tematami, które także wybrzmiały w projekcie, są działania aktywizacyjne osób 50+, a także obraz tego pokolenia na rynku zatrudnienia, czyli dojrzałych i doświadczonych pracowników.
Pokolenie Flexi w obiektywie
Na okładce kampanii można zobaczyć zdjęcia aktorki i modelki — Heleny Norowicz, która stała się twarzą tego projektu. W ramach wydarzenia Helena Norowicz podzieliła się swoimi sposobami na aktywne i zdrowe życie (zarówno w sferze fizycznej, jak i mentalnej)! Głosem dojrzałych mężczyzn w tej kampanii był Jan Adamski, influencer 60+, który opowiedział o swoich doświadczeniach dotyczących bezpieczeństwa Pokolenia Flexi w sieci.
Organizatorzy kampanii postawili na transparentny i merytoryczny przekaz, dlatego też treści opublikowane w ramach projektu zostały opatrzone wypowiedziami różnych ekspertów, w tym Katarzyny Łakińskiej, twórczyni i pomysłodawczyni Flexi.pl!
Źródło: edukacjaikariera.pl
Flexi.pl patronem inicjatywy!
Publikacja została objęta patronatem Flexi.pl — portalu pracy i aktywności dla osób 50, 60, 70 i więcej plus. A także szeregiem innych patronatów, pochodzących od najważniejszych instytucji w Polsce. Organizatorzy wraz ze wszystkimi Partnerami kompleksowo poruszyli tematy ważne dla współczesnych Silversów. Kampania ukazała się w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach Wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newslettera MedExpress oraz na autorskim portalu byczdrowym.info. I jest także dostępna tutaj: project.mediaplanet.com/26664.pdf
Jak zaznaczono wyżej, Flexi.pl, w osobie Katarzyny Łakińskiej, również możliwość być głosem w dyskusji na temat aktywności zawodowej Pokolenia Flexi, udzielając wywiadu. Zapraszamy do lektury materiału pt. „Pokolenie 50+ w pracy – dlaczego jest obecnie tak cenne dla pracodawców?”! Przeczytaj: www.edukacjaikariera.pl/efektywny-rozwoj/pokolenie-50-w-pracy-dlaczego-jest-obecnie-tak-cenne-dla-pracodawcow/