Ageizm i stereotypy w komunikacji marketingowej do branży Silvers?
Panel ekspercki, który odbył się podczas – drugiego już – webinaru Sektorowej Rady ds. Kompetencji poświęconego osobom 50+ w sektorze komunikacji marketingowej pt. „Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Część II", to kolejne potwierdzenie dla nas, że Flexi.pl odpowiada na potrzeby Pokolenia Flexi i na potrzeby rynku pracy. Twórczyni portalu, Katarzyna Łakińska – założycielka agencji marketingowej V&P, posiadająca ponad 30-letnie doświadczenie w biznesie – była jednym z ekspertów biorących udział w tej arcyciekawej dyskusji.
Jakie są stereotypy na temat ludzi 50+, a jaka jest rzeczywistość? Jakie są atuty Pokolenia Flexi i zalety różnorodnych zespołów? Jak łączyć osoby reprezentujące różne pokolenia? Jakie wskazówki mają praktycy dla firm? W rozmowie padło wiele ważnych i interesujących stwierdzeń dotyczących osób 50+ na rynku pracy. Warto jej posłuchać.