Patronat medialny portalu Flexi.pl nad Konferencją Senior-Care Wrocław 2022!

21 września 2022 | Rozwój lokalny | Artykuły

Patronat medialny portalu Flexi.pl nad Konferencją Senior-Care Wrocław 2022!

Źródło: materiały pochodzą od Organizatora.

Inspirując osoby 50,60,70 plus do aktywności, burzymy stereotypy

Flexi.pl, jako portal aktywności zawodowej i tej w obszarze prywatnym, dedykuje swoją ofertę aktywnym przedstawicielom generacji 50, 60, 70 plus. A ją definiuje jako Pokolenie Flexi, osoby, które zdobyły wiele cennych doświadczeń, przechodząc od epoki ołówka i kalkulatora, przez faks i telefon stacjonarny, po erę, która w naturalny sposób wykorzystuje automatyzację i sztuczną inteligencję. Zasoby te i „DNA” Pokolenia, kształtowane doświadczeniem zmian (mentalnych, społecznych, kulturowych, ekonomicznych) to bogactwo, którym warto się dzielić. Dlatego Flexi.pl konsekwentnie promuje to w przestrzeni społecznej, zapraszając do grona swojej społeczności Odbiorców oraz Podmioty otwarte na ten potencjał. A także gotowe, by wspierać różnorodność, która w sposób naturalny buduje innowacyjność. Ta jest widoczna choćby na rynku pracy, w którym złożone z różnych pokoleń zespoły, są odpowiedzialne za efektywne projekty. Flexi.pl, jako organizacja społecznie odpowiedzialna, widzi sens i aktywnie włącza się w dyskusję na temat ageizmu i stereotypów, które negują wartość dojrzałych pokoleń. Patronat medialny, którego udziela Konferencji Senior-Care Wrocław 2022, aktywnie wpisuje się w tę dyskusję.

Kręte ścieżki demografii na rynku pracy, produktów i usług

Patronat medialny nad Konferencją Senior-Care Wrocław 2022 jest dla portalu Flexi.pl okazją, by zabrać głos w dyskusji na temat zmieniającego się oblicza rynku (pracy, produktów i usług). Jak prognozują GUS oraz Eurostat, w 2030 roku liczba osób powyżej 60 lat będzie stanowić w Polsce 29% ogółu populacji obywateli. W 2040 osiągnie stan 34%. A do 2050 roku te liczby zwiększą się trzykrotnie. Trzeba więc uświadamiać społeczeństwo, jak żyć. A poza wszystkim dostawcy produktów i usług, a także organizacje i decydenci zatrudnienia powinni mieć w optyce dojrzałe pokolenia. Jest możliwe, że samo zainteresowanie gospodarką senioralną ze względu na postępujące zmiany demograficzne będzie wzrastać, zarówno w kierunku tego, aby osoby 50, 60, 70 plus aktywizować zawodowo, otwierając przed nimi nowe możliwości, jak i wskazywać na potencjał generacji także w obszarze ekonomicznym, który już dziś odnotowuje rynek. Grupa konsumentów 60+ staje się więc obszarem dociekań praktyków biznesu, ale sprawia także, że oferta produktów i usług kierowana do tej generacji zyskuje na znaczeniu. Pokolenie osób 50+ posiada 30% udziału we wszystkich zakupach dokonywanych przez polskie gospodarstwa domowe. Jak szacują analitycy z GFK, w 2035 osiągnie poziom 36,9%. Widać to także w Internecie. W grupie Pokolenia Flexi staje się on coraz bardziej popularnym medium. Badanie Weroniki Chodacz pojawiające się w publikacji: „Potrzeby i kompetencje medialne osób 55+” wskazuje, że 82% spośród internautów w wieku 65+ korzysta z Internetu i wykorzystuje tutaj urządzenia przenośne, mobilne. Internauci z Pokolenia Flexi konsumują treści informacyjne, tj. internetowe wersje gazet i portale informacyjne (72%), a także filmy i TV (41%). Dociekania te i prognozy stają się dziś rzeczywistością praktyków w organizacjach, fundacji, szkoleniowców, ekspertów, dzięki czemu buduje się społeczna świadomość skali zjawiska.

A Konferencja Senior Care Wrocław 2022 jest cennym tego przejawem.

Dołącz do wydarzenia.

 


Wydrukuj

Zobacz podobne