Zostań sponsorem Plebiscytu!
Możemy docenić osoby 50+, które od lat tworzą biznes, miejsca pracy lub odpowiednio są świetnymi kierownikami czy pracownikami! A może przy tym niesamowitymi osobami w działalności na rzecz innych. Tym samym inspirują innych, pokazują kierunki działań i zmieniają naszą rzeczywistość. Zachęcamy do zgłaszania takich osób w Plebiscycie, a potem do głosownia na nich!
Misja Plebiscytu
Ideą Plebiscytu Flexi.pl jest zwrócenie większej uwagi na ważną cześć społeczeństwa, jaką jest generacja 50+, jej osiągnięcia, doświadczenia i wartościowe kompetencje. To istotne, także dla pracodawców, zwłaszcza w obliczu zmian demograficznych, które jasno wskazują na postępujący trend starzenia się społeczeństwa. Warto wiedzieć, jak zmierzyć się z takimi wyzwaniami.
Wybierzemy 21 Osób Flexi, które mają 50, 60, 70 lat lub więcej i są nadal aktywie społecznie lub zawodowo. Plebiscyt dotyczy dwóch kategorii:
- Znani i Lubiani oraz
- Odkrycia Flexi.
Ruszamy już 28 września 2021 i wtedy zaczniemy przyjmować zgłoszenia do Plebiscytu. Można zgłosić siebie lub inną osobę. Na poszczególnych etapach plebiscytu, pomyślanych jako:
- głosowanie na zgłoszonych Kandydatów,
- wybór Nominowanych,
- wyłonienie Laureatów przez Kapitułę złożoną z autorytetów, będą toczyć się rozmowy na temat roli Pokolenia Flexi we współczesnym świecie. Plebiscyt, podkreślając osiągnięcia Ludzi 50+, pomoże także przełamać stereotypy na temat tej generacji.
W kapitule swój udział potwierdzili takie autorytety, jak.: ks. Adam Boniecki, Dariusz Duma, Agnieszka Holland, Ilona Łepkowska, prof. Zbigniew Lew Starowicz, Tomasz Mikołajczak, Henryk Orfinger, prof. Anna Dobrzańska. Głównym Patronem medialnym jest portal Onet, a medialne partnerstwa obejmują np. SilverTV, Głos Seniora, 60plus.pl, Gazeta Senior. Patronatem honorowym wydarzenie objęli Konfederacja Lewiatan, Polska Rada Biznesu, FBN Poland. Wśród partnerów pojawili się Rada Sektorowa, Sales Lions. Sponsorami Głównymi Plebiscytu zostali: McDonald’s Polska oraz Ciech Group. Do grona Sponsorów dołączyli: mBank, V&P Agencja marketingowa, Interactive Systems.
Twoja firma także może zostać Sponsorem tak zacnego Plebiscytu!
Na dogodnych warunkach, ze względu na społeczną misję przedsięwzięcia.
Dlaczego warto?
- Temat oscylujący wokół społecznej odpowiedzialności bizensu – możesz wspierać misję społeczną na rzecz doceniania pokolenia osób dojrzałych w życiu społecznym i zawodowym.
- Możesz włączyć i aktywnie działać na rzecz łamania stereotypów i wychodzenia przeciw utartym schematom i konwenansom, promującym jedynie „młodych i dynamicznych” (wychodząc przeciw ageizmowi).
- To także pokazanie się rosnącej grupie konsumenckiej i klienckiej.
- Wreszcie, to korzyści wizerunkowe dla firmy – jako podmiotu zatrudniającego, którego pracownicy potrafią docenić takie postawy a kandydaci zaufać jako potencjalnemu pracodawcy.
Jesteś zainteresowany/a? Listę Partnerów i Sponsorów zamykamy wkrótce! Napisz do nas: p.reimann@flexi.pl
Bądź z nami podczas Plebiscytu!