FAKTURZYSTKA/PRACOWNIK BIUROWY

Kluczbork, Pełny etat

Obserwuj

Szczegóły Oferty

Nazwa pracodawcy: 
Osoba prywatna

Miejsce wykonywania pracy: 
Kluczbork, Kluczbork, opolskie

Stanowisko: FAKTURZYSTKA/PRACOWNIK BIUROWY

Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak

Data ważności oferty: 2025-06-30

Zmianowość: jedna zmiana

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wynagrodzenie: 1 994,40 PLN

Ogłoszenie pochodzi z zewnętrznej bazy

Centralna Baza Ofert Pracy

Opis Stanowiska



Opis zadań:
- organizowanie stanowiska pracy, zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż. pchrony środowiska i wymaganiami ergonomii,
- obsługa programu księgowego, sporządzanie bieżącej dokumentacji,
- wprowadzanie faktur do sytemu księgowego, prowadzenie rejestru kontrahentów, wystawianie faktur sprzedaży; wystawianie faktur korygujących oraz innych dokumetów księgowych;
- pomoc w organizacji pracy firmy;
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów,
- segregowanie dokumetów pod względem ich rodzaju,
- weryfikacja zgodności dostarczonej dokumentacji klientów;
- zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizaowanie wyjazdów służbowych;
- obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner, faks);
- odbieranie połączeń telefonicznych;
- dbanie o prawidłowe zaopatrzenie biura w niezbędne materiały;
monitorowanie płatności faktur i rozliczeń klientów;
- segregacja i prawidłowe archiwizowanie dokumentów;
- obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych;
- wprowadzie danych do syetmu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów);
- bezpośredni kontakt z kilentami firmy, odbieranie dokumentacji księgowej;
- przyjmowanie potencjalych klientów;
- udzielanie informacji na temat oferty lub profilu jej działalności;
- komunikacja telefoniczna/ osobista ze wszystkimi działami firmy;
- obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura;
- wystawianie dokumentów sprzedażowych tj. FV, FV Proforma, FV Koretka, FV-zaliczna itp;
- prowadzenie ewidencji ( zestawienie) elektronicznych FV sprzedażowych oraz kosztowych;
- terminowe dokonywanie rozliczeń z kontrahentami i pzrestrzeganie terminów płatności;
- opracowanie pism, przygotowanie oraz dostarczenia dokumentó do instytucji tj. ZUS/US;
- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
- inne czynności zlecone przez przełożonego.

Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office,

Inne wymagania:
KOMUNIKATYWNOŚĆ


Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP


Kontakt:
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Sienkiewicza 22b, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Osoba do kontaktu: Dominika Habrajska, numer tel: 774471338 w. 338


Wydrukuj tę ofertę


Jesteś zainteresowany/a
tą ofertą pracy?

Jesteś zainteresowany/a tą ofertą pracy?

Aplikuj już teraz