Nasze wymagania
- 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w obsłudze spółki z o.o. o obrotach powyżej 50 mln euro,
- wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia,
- szeroka wiedza z zakresu przepisów podatkowych i rachunkowych.
To oferujemy
- pracę w renomowanej i stabilnej firmie,
- umowę o pracę,
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie na życie i NNW,
- karty sportowe,
- perspektywy rozwoju osobowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- wszelkie niezbędne narzędzia do komfortowego wykonywania zadań zawodowych.
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa
- o rachunkowości i prawie podatkowym),
- kierowanie zespołem księgowych,
- nadzór nad prawidłowym rozliczeniem podatkowym, sporządzanie deklaracji CIT, VAT, NBP, Intrastat,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
- sporządzanie zestawień, sprawozdań finansowych, analiz i raportów na potrzeby zarządu,
- kontrola dokumentów pod kątem merytorycznym i formalno-prawnym,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP),
- monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa.