Nasze wymagania:
- Masz tytuł magistra na kierunku prawo.
- Znasz język angielski na poziomie B1 lub wyższym.
- Masz co najmniej półroczne doświadczenie w obsłudze prawnej w kancelarii radcowskiej, adwokackiej, notarialnej lub w dziale prawnym przedsiębiorstwa.
Mile widziane:
- Jeśli masz zdany egzamin na aplikację radcowską lub adwokacką albo status aplikanta.
- Jeśli masz doświadczenie lub interesuje Cię problematyka IT lub budowlana.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Pracę stacjonarną w biurze przy ul. Życzkowskiego 16, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00 .
- Pakiet socjalny m.in: kartę MultiSport lub Medicover Sport, opiekę medyczną w Luxmed lub EnelMed, możliwość grupowego ubezpieczenia, zniżki na badania laboratoryjne dla Ciebie i Twojej rodziny, kursy językowe online.
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzisz obsługę rejestrową Diagnostyki S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej. Przygotowujesz dokumenty wymagane w KRS-ie i innych urzędach.
- Przygotowujesz wnioski do ksiąg wieczystych które dotyczą nieruchomości Diagnostyka S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej.
- Piszesz protokoły Zgromadzenia Wspólników spółek z grupy kapitałowej. Przygotowujesz uchwały do protokołów Walnych Zgromadzeń Diagnostyka S.A.
- Przygotowujesz i przekazujesz dokumenty do rejestracji wpisów w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych dla Diagnostyka S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej. Obsługujesz dokumentację, która dotyczy Beneficjenta Rzeczywistego dla Diagnostyka S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej. Kontaktujesz się z akcjonariuszami, przekazujesz dokumenty od akcjonariuszy zagranicznych do tłumaczenia przysięgłego.
- Aktualizujesz wzory umów, które stosuje Diagnostyka S.A. Przygotowujesz umowy i inne dokumenty na bazie wzorów lub samodzielnie – pełnomocnictwa, aneksy, wypowiedzenia itp. dla Diagnostyka S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej.
- Pomagasz w planowaniu procesów dotyczących połączeń i przekształceń. Przygotowujesz dokumentację, która dotyczy połączeń oraz przekształceń Diagnostyka S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej.
- Prowadzisz obieg oraz rzetelną archiwizację dokumentów Diagnostyka S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej - zarówno w papierze jak i elektronicznie. Prowadzisz rejestry dokumentów wewnętrznych.
- Robisz opłaty potrzebne do bieżącej obsługi Działu Prawnego.
- Współpracujesz z sekretariatem Zarządu Diagnostyka S.A. oraz biurami spółek z grupy kapitałowej w sprawach bieżących.
- Masz stały kontakt z rejentem współpracującym z Diagnostyka S.A. w sprawach dotyczących poświadczeń podpisów, aktów poddania się egzekucji i innych dokumentów notarialnych potrzebnych lub koniecznych do bieżącej działalności Diagnostyka S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej.