Nasze wymagania:
- Potrafisz administrować platformą szkoleniową w zakresie konfiguracji i zarządzania użytkownikami.
- Sprawnie rozwiązujesz problemy techniczne.
- Jesteś osobą komunikatywną i cierpliwą.
- Jasno i klarowne tłumaczysz działanie systemu.
- Umiejętnie priorytetyzujesz zadania i działasz proaktywnie.
- Kreatywnie dostosowujesz platformę do potrzeb organizacji.
- Interesujesz się nowinkami technologicznymi w obszarze e-learningu.
Mile widziane:
- Znajomość i administracja platformy HCM Deck.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Pracę stacjonarną lub hybrydową (4+1 lub 3+2) przy ul. Życzkowskiego 16 od poniedziałku do piątku.
- Pakiet socjalny m.in: kartę MultiSport lub Medicover Sport, opiekę medyczną, możliwość grupowego ubezpieczenia, zniżki na badania laboratoryjne, kurs językowy online, możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych.
Twój zakres obowiązków:
- Administrujesz systemem – konfigurujesz ustawienia, konta użytkowników, uprawnienia i dostępy.
- Promujesz aktywne i efektywne korzystanie z platformy wśród pracowników.
- Jesteś wsparciem dla użytkowników w zakresie obsługi platformy.
- Zarządzasz szkoleniami i kursami w platformie e-learningowej.
- Generujesz raporty poszkoleniowe.
- Testujesz poprawki i usprawnienia platformy.
- Współpracujesz z zespołem komunikacji oraz szkoleń.