Szczegóły Oferty
Nazwa pracodawcy:
Osoba prywatna
Miejsce wykonywania pracy:
Tarnów, Tarnów, małopolskie
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA (S)
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak
Data ważności oferty: 2025-05-29
Zmianowość: jedna zmiana
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wynagrodzenie: 1 994,40 PLN
Ogłoszenie pochodzi z zewnętrznej bazy

Opis Stanowiska
Opis zadań:
1. Przyjmowanie wniosków.
2. Powiadamianie petentów o terminach posiedzeń komisji lekarskiej.
3. Przygotowywanie dokumentów na komisje lekarskie.
4. Archiwizacja dokumentów.
5. Przygotowywanie dokumentacji do wysyłki oraz rejestru pism wysłanych.
6. Obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych (w tym fax, telefon).
7. Praca na komputerze.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat),
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomośc obsługi komputera, komunikatywność, brak przeciwwskazań zdrowotnych, osoba posiadająca predyspozycje do pracy biurowej. Praca w Tarnowie od pon. - pt., w godz. 07:00-15:00.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
skierowanie
Kontakt:
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Osoba do kontaktu: Pośrednicy pracy, numer tel: 14 688 23 57, 14 688 23 58, 14 688 23 55