Szczegóły Oferty
Nazwa pracodawcy:
Osoba prywatna
Miejsce wykonywania pracy:
Kłodzko, Kłodzko, dolnośląskie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak
Data ważności oferty: 2025-07-31
Zmianowość: jedna zmiana
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Ogłoszenie pochodzi z zewnętrznej bazy

Opis Stanowiska
Zakres obowiązków:
Rozliczenie osób prowadzących działalność gospodarczą z tytułu składek społecznych i podatku PIT.
Prowadzenie akt osobowych.
Naliczanie list płac.
Obsługa programu Płatnik ZUS i Optima
Znajomość przepisów zasiłkowych
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: Znajomość przepisów podatkowych i płacowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, Pracownik biurowy ze specjalnością kadry i płace, Znajomość Kodeksu Pracy, Optima, obsługa programu Płatnik, znajomość exela, worda,
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : Umiejętność naliczania ubezpieczeń społecznych osób prowadzących działalność gospodarczą
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie
Kontakt:
Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Marta Żakiewicz, numer tel: 748657431, email: m.zakiewicz@klodzko.praca.gov.pl