SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Kłodzko, Pół etatu

Obserwuj

Szczegóły Oferty

Nazwa pracodawcy: 
Osoba prywatna

Miejsce wykonywania pracy: 
Kłodzko, Kłodzko, dolnośląskie

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak

Data ważności oferty: 2025-07-31

Zmianowość: jedna zmiana

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Ogłoszenie pochodzi z zewnętrznej bazy

Centralna Baza Ofert Pracy

Opis Stanowiska



Zakres obowiązków:
Rozliczenie osób prowadzących działalność gospodarczą z tytułu składek społecznych i podatku PIT.
Prowadzenie akt osobowych.
Naliczanie list płac.
Obsługa programu Płatnik ZUS i Optima
Znajomość przepisów zasiłkowych

Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: Znajomość przepisów podatkowych i płacowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, Pracownik biurowy ze specjalnością kadry i płace, Znajomość Kodeksu Pracy, Optima, obsługa programu Płatnik, znajomość exela, worda,

Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : Umiejętność naliczania ubezpieczeń społecznych osób prowadzących działalność gospodarczą



Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie


Kontakt:
Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Marta Żakiewicz, numer tel: 748657431, email: m.zakiewicz@klodzko.praca.gov.pl


Wydrukuj tę ofertę


Jesteś zainteresowany/a
tą ofertą pracy?

Jesteś zainteresowany/a tą ofertą pracy?

Aplikuj już teraz