Szczegóły Oferty
Nazwa pracodawcy:
Osoba prywatna
Miejsce wykonywania pracy:
Tychy, Tychy, śląskie
Stanowisko: SPRZEDAWCA DS. EKSPORTU
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak
Data ważności oferty: 2079-01-01
Zmianowość: dwie zmiany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Ogłoszenie pochodzi z zewnętrznej bazy

Opis Stanowiska
Zakres obowiązków:
Realizowanie planów sprzedażowych, sprzedaż produktów dostępnych w ofercie, pozyskiwanie klientów, prowadzenie szkoleń, sporządzanie raportów
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, min. doświadczenie w obsłudze klienta/sprzedaży, mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik i procesów sprzedaży, umiejętność obsługi MS Office, biegła znajomość języka angielskiego mowie, umiejętność nawiązywania i utrzymania relacji z klientami, samodzielność w działaniu, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy.
Oferta utworzona ze środków MRPiPS
Kontakt:
Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Informacja dostępna u doradcy klienta, numer tel: 32 7815861