Szczegóły Oferty
Nazwa pracodawcy:
Urząd Miejski w Bieruniu
Miejsce wykonywania pracy:
Bieruń, Bieruń, śląskie
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Data ważności oferty: 2025-07-20
Zmianowość: jedna zmiana
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie: od 5 800 PLN
Ogłoszenie pochodzi z zewnętrznej bazy

Opis Stanowiska
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz zapewnienie prawidłowej i terminowej ich realizacji,
2. rozliczanie zadań oraz bieżąca weryfikacja faktur,
3. koordynacja i weryfikacja prac związanych z wykonaniem dokumentacji projektowych,
4. opiniowanie i wnioskowanie w zakresie uzgodnień dokumentacji technicznych,
5. weryfikacja zgodności projektów z przedmiarami robót,
6. udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych w zakresie powierzonych zadań,
7. udział w sporządzaniu umów oraz nadzór nad realizacją warunków umów zawartych
z wykonawcami,
8. sporządzanie zarządzeń i uchwał,
9. udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego, a także w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych,
10. archiwizacja zakończonych spraw.
* praca w godz: 07:30-15:30
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat),
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe - ukończenie studiów minimum pierwszego stopnia o kierunku
budowlanym drogowym,
2. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej
lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoru
inwestorskiego.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych i innych
związanych z realizacją zadań na stanowisku oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o pracownikach samorządowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej,
2. umiejętność sporządzania i sprawdzania przedmiarów i kosztorysów,
3. posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności drogowej,
4. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
5. prawo jazdy kat. B,
6. umiejętność sporządzania pism, informacji zestawień i analiz.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Jak dostarczyć dokumenty:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. pisemne zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z listem motywacyjnym podpisanym
przez kandydata oraz kwestionariusz osobowy,
2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o przyjęciu do wiadomości informacji o przetwarzaniu danych osobowych
w procesie rekrutacji,
9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, innych niż
wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, do realizacji procesu rekrutacji.
Wyżej wymienione oświadczenie powinny zawierać klauzulę następującej treści:
Jestem świadomy/świadoma odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Kontakt:
Miasto Bieruń
Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Krystyna Targiel, numer tel: 327080976, email: urzad@um.bierun.pl