Obszary mojego doświadczenia i zainteresowań:
Servicedesk, helpdesk (sprzęt i oprogramowanie).
Serwis komputerowy - naprawa i modernizacja komputerów, laptopów, tabletów, instalacje i reinstalacje systemów (Windows, Linux, Android) oraz oprogramowania użytkowego, przyspieszania działania, usuwanie wirusów, odzyskiwanie danych. Internet, sieć LAN - routery, switche, integracja PC z TV po sieci wifi..
E-commerce (grafika, zdjęcia produktowe, teksty, CMS), lekkie pióro.
Tworzenie ofert, tłumaczenie instrukcji z języka angielskiego (też z grafiką).
Przedstawiciel Handlowy, ale MLM czyli coś jak "Bracia i Siostry w Amway-u" odpada.
Szkolenie klientów indywidualnych w zakresie obsługi komputera, tableta, smartphona. Również seniorów.
Praca zdalna, hybrydowa lub stacjonarna. Warszawa i okolice. Posiadam prawo jazdy kat. B. i samochód.
Odpadają oferty jak za przeproszeniem serwis sprzątający, cieć, ochroniarz i video monitoring.
Formy współpracy to UP, UZ, B2B - faktura VAT.
Zainteresowanym podeślę życiorys zawodowy, chętnie porozmawiam czy umówię się na spotkanie.
Z poważaniem,
Tomasz Bień