Manager Operacyjna posiadająca umiejętność angażowania i motywowania ludzi do realizacji celów strategicznych firmy w różnych scenariuszach biznesowych, również w zmianie i kryzysie (w tym restrukturyzacje i likwidacje).
Organizacja i zarzadzanie projektami, w tym zarządzanie zmianą i w sytuacjach kryzysowych, z elementami oceny ryzyka. Dobór i w drożenie metodyki oraz narzędzi zarządzania projektami, tworzenie standardów pracy, usprawnianie procesów biznesowych, zarządzanie zmianą.
Doświadczona w budowaniu i wdrażaniu usprawnień, procesy obsługi i doświadczenia klienta, wprowadzenia nowych produktów, wdrażanie zmian rozwojowych, sprzedaży, restrukturyzacyjne, etc.) oraz zarządzania projektami, przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych w biznesach usługowych (B2B).
Obszary zainteresowania:
- manager/dyrektor do spraw operacyjnych,
- manager/dyrektor/PMO w obszarze zarządzania operacjami,
- manager/dyrektor obsługi klienta
- Likwidator spółki lub prace związane z restrukturyzacją spółki, lub po złożeniu wniosku o upadłość
- doradztwo w zakresie optymalizacji procesów biznesowych, wdrażania produktów i usług na rynek, sprzedaż i operacje