Sukcesy w sprzedaży, jako przedstawiciel handlowy przez 5 lat. Jako szef działu handlowego rozwój działu sprzedaży w kraju i zagranicą. Na stanowisku dyrektora zoptymalizowanie procesów operacyjnych w ramach funkcjonowania Systemu Zarządzana Jakością ISO 9001. Zdefiniowanie kultury organizacyjnej firmy, określenie misji, wizji i strategii oraz celów strategicznych. Monitorowanie efektów poprzez KPI, wprowadzenie zmian w celu osiągania wzrostu sprzedaży.
Umiejętność zarządzania w kryzysie - efektywne zarządzanie pracownikami w kryzysie 2008 i 2020r. Dzięki opracowaniu planów kryzysowych oraz nowych rozwiązań w sprzedaży, firma nie poniosła strat i wzmocniła się motywacja w organizacji, co zaowocowało budowaniem organizacji” turkusowej”.
Umiejętność zarządzania zmianą - sukcesy w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań do rozwoju wybranych pracowników np. osoba zatrudniona do magazynu, rozpoczęła pacę w logistyce, rozpoczęła studia informatyczne i w efekcie napisała wiele przydatnych programów, które usprawniły pracę na produkcji. Kilka takich zmian zakończonych sukcesem, odbyło się w trakcie zarządzania przeze mnie organizacją w latach 2008-2020.