● Prowadzenie operacji sprzedażowych (trading)
● Zarządzanie sprzedażą i działaniami marketingowymi (B2B)
● Rozwój nowego biznesu w obrębie organizacji – nowe produkty i nowe grupy klientów
● Budowa strategii krótko i długoterminowej
● Odpowiedzialność za wszystkie aspekty biznesu zwłaszcza wskaźniki zysku i strat. (P&L)
● Międzynarodowe negocjacje z firmami z UE
● Budowanie relacji z nowymi i istniejącymi klientami
● Ustalanie rocznego budżetu i kontrola jego realizacji w oparciu o wskaźniki sprzedażowe
● Budowa źródeł zaopatrzenia i optymalnych rozwiązań logistycznych: transport: samochodowy, kolejowy, morski i składowanie produktów.
● Współpraca z ośrodkami badawczymi w Europie
● Monitoring systemu zarządzania według normy ISO
● Monitoring wymagań środowiskowych
● Współpraca z instytucjami, urzędami i agencjami sektora publicznego