Szukam nowej pracy hybrydowo bądż zdalnie do tej pory wykonywałam różne rzeczy. Była to praca biurowa. Robiłam data entry, sprawdzałam, wprowadzałam dane, wyceny, katalogowałam sprzęt, analizowałam oferty, pisałam zapytania i wnioski na zakup sprzętu komputerowego, rejestrowałam pisma, opisywałam faktury w programie e-Dekret, przyjęcie i ewidencja ŚT. Byłam odpowiedzialna za tworzenie pełnomocnictw ZUS PEL, UPL-1, VAT-R, przygotowywanie umów o pracę, zleceń, prowadzenie akt osobowych pracowników, tworzenie dokumentów PK, klasyfikowanie faktur do zaksięgowania, wypełnianie deklaracji ZUS Z-3, ZUS Z-15, ZUS Np-7, N-10, ewidencję urlopów i zwolnień.
Jestem osobą niepełnosprawną ruchowo poruszam się o kulach.
Znajomość MS Office Word, Excel, Power Point, środowisko Access bazy danych podstawy, Symfonia, Płatnik., System CRM. Pracowałam na systemie CRM, programach Kamsoft ZZL wprowadzanie urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich, e-Dekret rejestracja dokumentów, elektroniczny obieg dokumentów, system ERP Xpertis Portal pracownika, Workflow wprowadzanie faktur.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt prześlę wtedy swoje CV.