Praca Sekretarka

Aplikuj na najnowsze ogłoszenia pracy na stanowisku sekretarki.

Wyszukaj pracę dla siebie

Ogłoszenia

Sortuj:
STAŻ - SEKRETARKA
Obserwuj
STAŻ - SEKRETARKA
Opole, Pełny etat

STAŻ - SEKRETARKA

Opis zadań: pon. - pt. 7.30-15.30 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Uprawnienia: Obsługa oprogramowania MS EXCEL, Obsługa oprogramowania MS WORD,
SEKRETARKA
Obserwuj
SEKRETARKA
Mszczonów, Pełny etat

SEKRETARKA

Opis zadań: x Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu Wymagane dokumenty: skierowanie Kontakt: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, powiat:...
SEKRETARZ SZKOŁY K/M
Obserwuj
SEKRETARZ SZKOŁY K/M
Warszawa, Pełny etat

SEKRETARZ SZKOŁY K/M

Zakres obowiązków: - obsługa programu VULCAN oraz SIO, - prowadzenie i uzupełnianie arkusza organizacyjnego do Centrum Edukacji Artystycznej oraz pomoc przy prowadzeniu arkusza
SEKRETARKA
Obserwuj
SEKRETARKA
Pajęczno, Pełny etat

SEKRETARKA

Opis zadań: Zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu Wymagane dokumenty: Skierowanie...
SEKRETARKA
Obserwuj
SEKRETARKA
Sosnowiec, Pełny etat

SEKRETARKA

Opis zadań: prowadzenie sekretariatu, praca w godzinach 8.00-16.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Uprawnienia: Obsługa komputera, Inne wymagania:
Aby znaleźć zatrudnienie w zawodzie sekretarki, warto zwrócić uwagę na oferty pracy na portalach internetowych, w prasie, a także polecać się swoim znajomym i sieci kontaktów biznesowych. Będąc w procesie poszukiwania nowego miejsca zawodowego, warto również przeglądać ogłoszenia o stażach, praktykach czy wolontariacie, które mogą pomóc zdobyć doświadczenie i podnieść swoje kwalifikacje. Oferty pracy dla sekretarki często zawierają dość podobne wymagania. Są wśród nich: Wykształcenie — wiele firm wymaga od kandydatów na stanowisko sekretarki ukończonej szkoły średniej lub studiów wyższych. Doświadczenie — większość pracodawców preferuje kandydatów z doświadczeniem w pracy biurowej lub na stanowisku sekretarki. Przydatne będzie również doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych oraz znajomość programów komputerowych. Umiejętności interpersonalne — sekretarka musi być przyjazna i uprzejma w kontakcie z klientami, partnerami biznesowymi i pracownikami firmy. Ważne są również umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Znajomość języków obcych — w zależności od branży, w której działa firma, znajomość języków obcych, zwłaszcza angielskiego, może być wymagana. Umiejętności organizacyjne — sekretarka musi umieć dobrze zorganizować swoją pracę oraz zaplanować czas pracy menedżera. Dyspozycyjność — obowiązki na stanowisku sekretarki zwykle wiążą się z koniecznością wykonywania ich w nieprzewidywalnych godzinach oraz w sytuacjach nagłych, dlatego warto przeanalizować swoją prywatną sytuację, decydując się na pracę. Sekretarki jednak często pracują też w jednej lokalizacji, zdalnie lub hybrydowo — jest to zależne od konkretnych organizacji. Oferty pracy dla sekretarki zawierają też oczekiwania związane wykonywaniem różnych zadań biurowych i administracyjnych, takich jak obsługa korespondencji, rejestrowanie dokumentów, koordynowanie spotkań i podróży służbowych, organizowanie konferencji, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozliczeń finansowych i wiele innych. Niemniej praca na stanowisku sekretarki może być wymagająca i czasami stresująca, ale z pewnością pozwoli na zdobycie cennych umiejętności, doświadczenia oraz możliwość rozwoju kariery.

Brakuje oferty dla Ciebie?
Pozwól, by pracodawcy Cię znaleźli

Uzupełnij profil użytkownika

Zajmie to tylko 5 minut!