Praca Sekretarka

Aplikuj na najnowsze ogłoszenia pracy na stanowisku sekretarki.

Wyszukaj pracę dla siebie

Ogłoszenia

Sortuj:
SEKRETARKA
Obserwuj
SEKRETARKA
Skierniewice, Pełny etat

SEKRETARKA

Opis zadań: Praca biurowa, wysyłanie i odbiór korespondecji, pomoc w Biurze Obsługi Interesanta i Biurze Podawczym itp. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,...
SEKRETARKA
Obserwuj
SEKRETARKA
Bolimów, Pełny etat

SEKRETARKA

Opis zadań: OBSŁUGA SEKRETARIATU, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, UMAWIANIE SPOTKAŃ, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Sposób...
SEKRETARKA (STAŻ)
Obserwuj
SEKRETARKA (STAŻ)
Tychy, Pełny etat

SEKRETARKA (STAŻ)

Opis zadań: w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,...
SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ
Obserwuj
SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ
Rumia, Pełny etat

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ

Opis zadań: Otwieranie korespondencji, znakowanie, skanowanie, obsługa urządzeń biurowych, nauka sporządzania projektów pism oraz nauka wykonywania pozostałych obowiązków wykonywanych...
SEKRETARKA
Obserwuj
SEKRETARKA
Kluczbork, Pełny etat

SEKRETARKA

Opis zadań: - rejestrowanie dokumentów w dzienniku wchodzącym - przygotowanie poczty do wysyłki, zarejestrowanie dokumentów w dzienniku wychodzącym - rejestracja dokumentów zgodnie z...
SEKRETARKA
Obserwuj
SEKRETARKA
Sosnowiec, Pełny etat

SEKRETARKA

Opis zadań: organizacja pracy biura, obsługa klientów, dbanie o wizerunek firmy, obłsługa social media, organizacja pracy podległych pracowników, praca w godzinach: 8.00-16.00,...
SEKRETARZ SZKOŁY K/M
Obserwuj
SEKRETARZ SZKOŁY K/M
Warszawa, Pełny etat

SEKRETARZ SZKOŁY K/M

Zakres obowiązków: - obsługa programu VULCAN oraz SIO, - prowadzenie i uzupełnianie arkusza organizacyjnego do Centrum Edukacji Artystycznej oraz pomoc przy prowadzeniu arkusza
SEKRETARKA
Obserwuj
SEKRETARKA
Pajęczno, Pełny etat

SEKRETARKA

Opis zadań: Zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu Wymagane dokumenty: Skierowanie...
SEKRETARKA
Obserwuj
SEKRETARKA
Sosnowiec, Pełny etat

SEKRETARKA

Opis zadań: prowadzenie sekretariatu, praca w godzinach 8.00-16.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, Uprawnienia: Obsługa komputera, Inne wymagania:
Aby znaleźć zatrudnienie w zawodzie sekretarki, warto zwrócić uwagę na oferty pracy na portalach internetowych, w prasie, a także polecać się swoim znajomym i sieci kontaktów biznesowych. Będąc w procesie poszukiwania nowego miejsca zawodowego, warto również przeglądać ogłoszenia o stażach, praktykach czy wolontariacie, które mogą pomóc zdobyć doświadczenie i podnieść swoje kwalifikacje. Oferty pracy dla sekretarki często zawierają dość podobne wymagania. Są wśród nich: Wykształcenie — wiele firm wymaga od kandydatów na stanowisko sekretarki ukończonej szkoły średniej lub studiów wyższych. Doświadczenie — większość pracodawców preferuje kandydatów z doświadczeniem w pracy biurowej lub na stanowisku sekretarki. Przydatne będzie również doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych oraz znajomość programów komputerowych. Umiejętności interpersonalne — sekretarka musi być przyjazna i uprzejma w kontakcie z klientami, partnerami biznesowymi i pracownikami firmy. Ważne są również umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Znajomość języków obcych — w zależności od branży, w której działa firma, znajomość języków obcych, zwłaszcza angielskiego, może być wymagana. Umiejętności organizacyjne — sekretarka musi umieć dobrze zorganizować swoją pracę oraz zaplanować czas pracy menedżera. Dyspozycyjność — obowiązki na stanowisku sekretarki zwykle wiążą się z koniecznością wykonywania ich w nieprzewidywalnych godzinach oraz w sytuacjach nagłych, dlatego warto przeanalizować swoją prywatną sytuację, decydując się na pracę. Sekretarki jednak często pracują też w jednej lokalizacji, zdalnie lub hybrydowo — jest to zależne od konkretnych organizacji. Oferty pracy dla sekretarki zawierają też oczekiwania związane wykonywaniem różnych zadań biurowych i administracyjnych, takich jak obsługa korespondencji, rejestrowanie dokumentów, koordynowanie spotkań i podróży służbowych, organizowanie konferencji, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozliczeń finansowych i wiele innych. Niemniej praca na stanowisku sekretarki może być wymagająca i czasami stresująca, ale z pewnością pozwoli na zdobycie cennych umiejętności, doświadczenia oraz możliwość rozwoju kariery.

Szukasz pracy lub zlecenia?

Dodaj swoje ogłoszenie

Brakuje oferty dla Ciebie?
Pozwól, by pracodawcy Cię znaleźli

Uzupełnij profil użytkownika

Zajmie to tylko 5 minut!

Odwiedź Bazę wiedzy

Odwiedź Bazę wiedzy

Zobacz, jak możesz rozwijać swoje kompetencje zawodowe i umiejętności.

Zobacz