Dzięki doświadczeniu zdobytemu w międzynarodowej korporacji, następnie w dużej polskiej firmie, w fundacji artystycznej, a obecnie w średniej wielkości przedsiębiorstwie produkcyjno-handlowym (umowa B2B), jak również dzięki stale pogłębianej wiedzy z zakresu psychologii społecznej, zarządzania, coachingu, marketingu, sprzedaży, zakupów, public relations, mogę pracować w różnorodnych warunkach biznesowych.
Z sukcesem zarządzam firmą, zespołami pracowników, koordynując pracę różnych działów. Równie dobrze czuję się w roli zarządczej, jak i sprzedażowej, zakupowej czy administracyjnej. Potrafię motywować pracowników do ciągłego doskonalenia. Skupiam się na usprawnianiu pracy, efektywności i skutecznej komunikacji.
Jestem otwarta na nowe doświadczenia zawodowe.
Oferuję wsparcie firmom z sektora MŚP, dla których zatrudnienie na etat profesjonalisty w zakresie organizacji biura, sprzedaży, zakupów, marketingu, jest zbyt dużym obciążeniem, jak również firmom potrzebującym świeżego spojrzenia, czy weryfikacji prowadzonych działań.
Do współpracy zapraszam nie tylko przedsiębiorców, ale także artystów, self-publisherów, szkoleniowców, coachów.
Tworzę procedury, narzędzia do raportowania. Wspieram działania z zakresu komunikacji zewnętrznej (z klientami i dostawcami) i wewnętrznej. Koordynuję współpracę działów marketingu, sprzedaży, zakupów, produkcji, administracji. Przeprowadzam audyt marketingowy (w tym strony internetowe). Tworzę strategie komunikacji marketingowej i wizerunkowej, strategie marki/produktu, plany/budżety marketingowe, plany działań promocyjnych firmy, w tym działań na portalach społecznościowych.
Dodatkowo zajmuję się korektą i redakcją tekstów.
W zakres moich działań w ramach szeroko pojętej pracy biurowej wchodzą:
- Przygotowywanie treści na bloga, do newsletterów. Pisanie artykułów. Redakcja i korekta istniejących tekstów. Tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych. Wsparcie w tworzeniu treści szkoleniowych, ebooków, itp.
- Umieszczanie treści na stronie internetowej, aktualizacja treści. Dodawanie produktów do sklepu internetowego. Kontakt z klientem sklepu internetowego. Planowanie i publikowanie postów w mediach społecznościowych,
- Kontakt mailowy z klientami wg wytycznych zleceniodawcy. Utrzymanie porządku w firmowej skrzynce mailowej, archiwizacja, ustawianie filtrów, etykiet, usuwanie spamu. Przygotowywanie mailingów. Obsługa autorespondera. Odpowiadanie na komentarze i wiadomości w mediach społecznościowych.
- Przygotowywanie prostych grafik, ulotek, prezentacji (na bazie gotowych szablonów), prostych stron internetowych wg wytycznych. Uzupełnienie prezentacji o nowe informacje. Dopracowanie identyfikacji wizualnej firmy.
- Tworzenie list potencjalnych klientów, zbliżających się wydarzeń branżowych. Wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert. Analiza i monitoring konkurencji. Wyszukiwanie informacji wspierających działania klienta.
- Wyszukiwanie dostawców (produktów, usług), negocjowanie cen i warunków współpracy.
- Przygotowywanie podstawowych pism urzędowych i ich terminowa wysyłka. Generowanie faktur sprzedażowych, katalogowanie i archiwizacja faktur zakupowych, kontakt z biurem rachunkowym.
- Research miejsca na spotkanie, rezerwacja stolika w restauracji, sali na szkolenie, organizacja cateringu, rezerwacja hotelu, kontakt z uczestnikami wydarzenia. Organizacja wyjazdów na szkolenia czy wyjazdów służbowych.
- Tworzenie procedur, arkuszy kalkulacyjnych, systemów raportowania. Przygotowanie raportów, zestawień, kalkulacji, budżetów.
- Sporządzanie cyfrowej wersji notatek odręcznych. Sporządzanie baz kontaktów z danych z wizytówek.
Znam język angielski.
Pracuję w systemie online.