Wsparcie w zakresie organizacji biura

Barbara, Warszawa

Obserwuj

Szczegóły profilu

Sylwetki zawodowe
Wsparcie w zakresie organizacji biura

Kontakt: Barbara Maciążek

Miejscowość: Warszawa (+25 km), woj. mazowieckie

Dyspozycyjność:

  • Od poniedziałku do piątku: 9:00 - 17:00

Umiejętności:

  • Biuro/ Administracja
  • Copywriting/ Tworzenie tekstów
  • Inne/ Pozostałe
  • Marketing/ Kampanie reklamowe

Opis specjalisty

Dzięki doświadczeniu zdobytemu w międzynarodowej korporacji, następnie w dużej polskiej firmie, w fundacji artystycznej, a obecnie w średniej wielkości przedsiębiorstwie produkcyjno-handlowym (umowa B2B), jak również dzięki stale pogłębianej wiedzy z zakresu psychologii społecznej, zarządzania, coachingu, marketingu, sprzedaży, zakupów, public relations, mogę pracować w różnorodnych warunkach biznesowych.

Z sukcesem zarządzam firmą, zespołami pracowników, koordynując pracę różnych działów. Równie dobrze czuję się w roli zarządczej, jak i sprzedażowej, zakupowej czy administracyjnej. Potrafię motywować pracowników do ciągłego doskonalenia. Skupiam się na usprawnianiu pracy, efektywności i skutecznej komunikacji.

Jestem otwarta na nowe doświadczenia zawodowe.

Oferuję wsparcie firmom z sektora MŚP, dla których zatrudnienie na etat profesjonalisty w zakresie organizacji biura, sprzedaży, zakupów, marketingu, jest zbyt dużym obciążeniem, jak również firmom potrzebującym świeżego spojrzenia, czy weryfikacji prowadzonych działań.

Do współpracy zapraszam nie tylko przedsiębiorców, ale także artystów, self-publisherów, szkoleniowców, coachów.

Tworzę procedury, narzędzia do raportowania. Wspieram działania z zakresu komunikacji zewnętrznej (z klientami i dostawcami) i wewnętrznej. Koordynuję współpracę działów marketingu, sprzedaży, zakupów, produkcji, administracji. Przeprowadzam audyt marketingowy (w tym strony internetowe). Tworzę strategie komunikacji marketingowej i wizerunkowej, strategie marki/produktu, plany/budżety marketingowe, plany działań promocyjnych firmy, w tym działań na portalach społecznościowych.

Dodatkowo zajmuję się korektą i redakcją tekstów.

W zakres moich działań w ramach szeroko pojętej pracy biurowej wchodzą:

  • Przygotowywanie treści na bloga, do newsletterów. Pisanie artykułów. Redakcja i korekta istniejących tekstów. Tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych. Wsparcie w tworzeniu treści szkoleniowych, ebooków, itp.
  • Umieszczanie treści na stronie internetowej, aktualizacja treści. Dodawanie produktów do sklepu internetowego. Kontakt z klientem sklepu internetowego. Planowanie i publikowanie postów w mediach społecznościowych,
  • Kontakt mailowy z klientami wg wytycznych zleceniodawcy. Utrzymanie porządku w firmowej skrzynce mailowej, archiwizacja, ustawianie filtrów, etykiet, usuwanie spamu. Przygotowywanie mailingów. Obsługa autorespondera. Odpowiadanie na komentarze i wiadomości w mediach społecznościowych. 
  • Przygotowywanie prostych grafik, ulotek, prezentacji (na bazie gotowych szablonów), prostych stron internetowych wg wytycznych. Uzupełnienie prezentacji o nowe informacje. Dopracowanie identyfikacji wizualnej firmy. 
  • Tworzenie list potencjalnych klientów, zbliżających się wydarzeń branżowych. Wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert. Analiza i monitoring konkurencji. Wyszukiwanie informacji wspierających działania klienta.
  • Wyszukiwanie dostawców (produktów, usług), negocjowanie cen i warunków współpracy.
  • Przygotowywanie podstawowych pism urzędowych i ich terminowa wysyłka. Generowanie faktur sprzedażowych, katalogowanie i archiwizacja faktur zakupowych, kontakt z biurem rachunkowym.
  • Research miejsca na spotkanie, rezerwacja stolika w restauracji, sali na szkolenie, organizacja cateringu, rezerwacja hotelu, kontakt z uczestnikami wydarzenia. Organizacja wyjazdów na szkolenia czy wyjazdów służbowych. 
  • Tworzenie procedur, arkuszy kalkulacyjnych, systemów raportowania. Przygotowanie raportów, zestawień, kalkulacji, budżetów.
  • Sporządzanie cyfrowej wersji notatek odręcznych. Sporządzanie baz kontaktów z danych z wizytówek.

Znam język angielski.

Pracuję w systemie online.

Wydrukuj tę ofertę


Jesteś zainteresowany/a
ofertą tego specjalisty?

Wyślij zgłoszenie

Zobacz podobne oferty

Zdolna 45+ szuka pracy w HR
Obserwuj
Zdolna 45+ szuka pracy w HR
Katarzyna, Cała Polska

Zdolna 45+ szuka pracy w HR

Sylwetki zawodowe
Języki obce: angielski, niderlandzki, niemiecki, włoski, rosyjskiObsługa komputerów:Techniczka IT, znajomość wielu programówUmiejętność szkoleniaKreatywność
Czytaj dalej
Doświadczona Silverka szuka pomysłu na siebie
Obserwuj
Doświadczona Silverka szuka pomysłu na siebie
Pro Ego Training Małgorzata Zaremba, Cała Polska

Doświadczona Silverka szuka pomysłu na siebie

Sylwetki zawodowe
 Diagnoza kompetencji pracowniczych,  Assessment/Development Centre,  Tworzenie programów rozwoju pracowników,  Analiza potrzeb szkoleniowych, budowa strategii szkoleń, tworzenie programów szkoleń, dobór i przygotowanie trenerów, koordynowanie pr
Czytaj dalej
Szukam pracy biurowej, w kadrach, księgowości
Obserwuj
Szukam pracy biurowej, w kadrach, księgowości
Agnieszka, Cała Polska

Szukam pracy biurowej, w kadrach, księgowości

Sylwetki zawodowe
- sprawdzanie, wprowadzanie danych - analizowanie ofert -pisanie wniosków, zapytań -rejestrowanie pism -opisywanie faktur -ewidencja urlopów, L4 -wypełnianie formularzy ZUS PEL, UPL-1, VAT-R -wypełnianie deklaracji ZUS Z-3, ZUS Z-15, ZUS Np-7, N-10
Czytaj dalej
Tłumaczenia marketingowe
Obserwuj
Tłumaczenia marketingowe
tłumaczenia marketingowe/content writing, Cała Polska

Tłumaczenia marketingowe

Sylwetki zawodowe
Jestem doświadczonym tłumaczem, redaktorem, web content writerem i marketingowcem. Pomogę Ci zainteresować odbiorców Twoją ofertą. Empatyzacja pomaga mi precyzyjnie zrozumieć potrzeby Twojego klienta, zaproponuję angażujący przekaz Twojej marki.
Czytaj dalej