Wsparcie w zakresie organizacji biura, marketingu, sprzedaży, zakupów.

Barbara, Warszawa

Obserwuj

Szczegóły profilu

Wsparcie w zakresie organizacji biura, marketingu, sprzedaży, zakupów.

Kontakt: Barbara Maciążek

Miejscowość: Warszawa (+25 km), woj. mazowieckie

Dyspozycyjność:

  • Od poniedziałku do piątku: 9:00 - 17:00

Umiejętności:

  • Biuro/ Administracja
  • Copywriting/ Tworzenie tekstów
  • Inne/ Pozostałe
  • Marketing/ Kampanie reklamowe

Opis specjalisty

Dzięki doświadczeniu zdobytemu w międzynarodowej korporacji, następnie w dużej polskiej firmie, w fundacji artystycznej, a obecnie w średniej wielkości przedsiębiorstwie produkcyjno-handlowym (umowa B2B), jak również dzięki stale pogłębianej wiedzy z zakresu psychologii społecznej, zarządzania, coachingu, marketingu, sprzedaży, zakupów, public relations, mogę pracować w różnorodnych warunkach biznesowych.

Z sukcesem zarządzam firmą, zespołami pracowników, koordynując pracę różnych działów. Równie dobrze czuję się w roli zarządczej, jak i sprzedażowej, zakupowej czy administracyjnej. Potrafię motywować pracowników do ciągłego doskonalenia. Skupiam się na usprawnianiu pracy, efektywności i skutecznej komunikacji.

Jestem otwarta na nowe doświadczenia zawodowe.

Oferuję wsparcie firmom z sektora MŚP, dla których zatrudnienie na etat profesjonalisty w zakresie organizacji biura, sprzedaży, zakupów, marketingu, jest zbyt dużym obciążeniem, jak również firmom potrzebującym świeżego spojrzenia, czy weryfikacji prowadzonych działań.

Do współpracy zapraszam nie tylko przedsiębiorców, ale także artystów, self-publisherów, szkoleniowców, coachów.

Tworzę procedury, narzędzia do raportowania. Wspieram działania z zakresu komunikacji zewnętrznej (z klientami i dostawcami) i wewnętrznej. Koordynuję współpracę działów marketingu, sprzedaży, zakupów, produkcji, administracji. Przeprowadzam audyt marketingowy (w tym strony internetowe). Tworzę strategie komunikacji marketingowej i wizerunkowej, strategie marki/produktu, plany/budżety marketingowe, plany działań promocyjnych firmy, w tym działań na portalach społecznościowych.

Dodatkowo zajmuję się korektą i redakcją tekstów.

W zakres moich działań w ramach szeroko pojętej pracy biurowej wchodzą:

  • Przygotowywanie treści na bloga, do newsletterów. Pisanie artykułów. Redakcja i korekta istniejących tekstów. Tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych. Wsparcie w tworzeniu treści szkoleniowych, ebooków, itp.
  • Umieszczanie treści na stronie internetowej, aktualizacja treści. Dodawanie produktów do sklepu internetowego. Kontakt z klientem sklepu internetowego. Planowanie i publikowanie postów w mediach społecznościowych,
  • Kontakt mailowy z klientami wg wytycznych zleceniodawcy. Utrzymanie porządku w firmowej skrzynce mailowej, archiwizacja, ustawianie filtrów, etykiet, usuwanie spamu. Przygotowywanie mailingów. Obsługa autorespondera. Odpowiadanie na komentarze i wiadomości w mediach społecznościowych. 
  • Przygotowywanie prostych grafik, ulotek, prezentacji (na bazie gotowych szablonów), prostych stron internetowych wg wytycznych. Uzupełnienie prezentacji o nowe informacje. Dopracowanie identyfikacji wizualnej firmy. 
  • Tworzenie list potencjalnych klientów, zbliżających się wydarzeń branżowych. Wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert. Analiza i monitoring konkurencji. Wyszukiwanie informacji wspierających działania klienta.
  • Wyszukiwanie dostawców (produktów, usług), negocjowanie cen i warunków współpracy.
  • Przygotowywanie podstawowych pism urzędowych i ich terminowa wysyłka. Generowanie faktur sprzedażowych, katalogowanie i archiwizacja faktur zakupowych, kontakt z biurem rachunkowym.
  • Research miejsca na spotkanie, rezerwacja stolika w restauracji, sali na szkolenie, organizacja cateringu, rezerwacja hotelu, kontakt z uczestnikami wydarzenia. Organizacja wyjazdów na szkolenia czy wyjazdów służbowych. 
  • Tworzenie procedur, arkuszy kalkulacyjnych, systemów raportowania. Przygotowanie raportów, zestawień, kalkulacji, budżetów.
  • Sporządzanie cyfrowej wersji notatek odręcznych. Sporządzanie baz kontaktów z danych z wizytówek.

Znam język angielski.

Pracuję w systemie online lub hybrydowym.

Wydrukuj tę ofertę


Jesteś zainteresowany/a
ofertą tego specjalisty?

Wyślij zgłoszenie

Zobacz podobne oferty

Szukam pracy z zakresu finansów
Obserwuj
Szukam pracy z zakresu finansów
Dariusz, Warszawa

Szukam pracy z zakresu finansów

Umiejętność planowania i organizowania pracy, Precyzja i dokładność w realizacji zadań, Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie Doskonała znajomość i programów operacyjnych
Czytaj dalej
Poszukuję pracy dodatkowej
Obserwuj
Poszukuję pracy dodatkowej
IZABELA, Cała Polska

Poszukuję pracy dodatkowej

Obsluga w realizacji zamówień (od xamowienia po wysyłkę) ,poszukiwanie nowych dostawców,nadzór nad etapami produkcji ,rozliczanie finansowe z kontrahentami,kontakt z urzedami.
Czytaj dalej
Szukam pracy
Obserwuj
Szukam pracy
Jaroslaw, Warszawa

Szukam pracy

17 latprowadzilemwlasnadzialalnosc - produkcje Bylem koordynatorem ,oraz dyrektorem serwisu idzialu reklamacyjnego.Doswiadczenie w windykacji terenowej.
Czytaj dalej
specjalista
Obserwuj
specjalista
Katarzyna, Warszawa

specjalista

Posiadam duże doświadczenie zawodowe zdobyte w korporacjach finansowych m.in w ubezpieczeniach i bankowości. Dobra , praktyczna znajomość obsługi komputera, znajomość systemów finansowych, MS Office .Wykształcenie magisterskie,
Czytaj dalej