Stowarzyszenie MANKO – Głos Seniora działa od ponad 25 lat, a od 12 – pod patronatem i we współpracy m.in. z Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej, Ministerstwem Sportu i Turystyki, Rzecznikiem Praw Pacjenta – zajmuje się szeroko pojętą aktywizacją i edukacją osób 60+ w obszarze zdrowia, ekonomii, prawa i bezpieczeństwa.
Realizujemy pro-seniorskie programy, takie jak GMINA PRZYJAZNA SENIOROM, w którym uczestniczy już 210 samorządów, i OGÓLNOPOLSKA KARTA SENIORA, którą posiada już ponad 550 000 osób i honoruje ponad 3 000 firm z całej Polski. Od 12 lat wydajemy także największy w Polsce magazyn dla Seniorów – Magazyn Ogólnopolski Głos Seniora (nakład 35 000 szt.).
Magazyn Ogólnopolski Głos Seniora został objęty Patronatem Honorowym: Ministerstwa Zdrowia; Ministra Rodziny i Polityki Społecznej; Ministerstwa Sportu i Turystyki; Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów oraz wielu prestiżowych instytucji. Ogólnopolski Głos Seniora to już piąty tytuł prasowy wydawany przez Stowarzyszenie MANKO, które specjalizuje się w kampaniach społecznych, medialnych i edukacyjnych. Do tej pory ukazało się 65 wydań gazety, które dotarły do większości Uniwersytetów Trzeciego Wieku, Rad Seniorów oraz Klubów Seniora oraz wielu samotnych – niezrzeszonych seniorów w całej Polsce poprzez udział corocznie w ponad 150 wydarzeniach seniorskich w Polsce.
Prowadzimy kilkanaście stron internetowych i profili na Facebooku, w tym m.in. facebook.com/GlosSeniora, http://www.glosseniora.pl oraz Telewizję Internetową Głos Seniora TV. Współpracujemy z 800 organizacjami seniorskimi w kraju i za granicą. Roczny zasięg naszych działań obejmuje około miliona osób w wieku powyżej 60 lat. Zorganizowaliśmy już ponad 600 wydarzeń, w tym dziewięć edycji Międzynarodowych Senioraliów w Krakowie – największą ogólnopolską imprezę seniorską, w której w 2022 roku wzięło udział ponad 4 000 osób ze 100 miast partnerskich.
Autor tekstu:
Redakcja Głosu Seniora.
Komentarz Flexi.pl
Miło nam, że Głos Seniora, który aktywnie promuje dojrzałość, docierając z przekazem do tak szerokiego grona Odbiorców, dołączył do grona Partnerów konkursu „Apetyt na życie”. Inicjatywę organizujemy, aby pokazać entuzjazm i pasjonatów – przedstawicieli Pokolenia Flexi. I by w ten sposób manifestować, że aktualnie postrzeganie ludzi 50+ przez pryzmat wieku się zdezaktualizowało.