Często zadawane pytania

Dla Instytucji

O portalu Flexi.pl

Flexi.pl to portal internetowy, na którym znajdują się oferty dotyczące zatrudnienia (oferty pracy) i ogłoszenia dla osób 50+ dopasowane do potrzeb i możliwości .

Portal umożliwia zarejestrowanym użytkownikom (rejestracja jako "instytucja) zamieszczanie ofert dotyczących zatrudnienia (ofert pracy), odpowiadanie na ogłoszenia specjalisty oraz zamieszczanie ogłoszeń dotyczących wolontariatu i wydarzeń.

Więcej o tym, co oferuje portal można znaleźć na stronie Zobacz, jakie korzyści znajdziesz na Flexi.pl.

Na Flexi.pl bezpłatnie możesz dokonać rejestracji, założyć profil użytkownika, aplikować na ogłoszenie specjalisty oraz opublikować ofertę pracy (dotyczy podmiotów niekomercyjnych), ogłoszenie dotyczące wydarzenia i ogłoszenie dotyczące wolontariatu.

Odpłatne jest natomiast publikowanie ofert pracy przez firmy (podmioty komercyjne), zarejestrowane w ramach konta dla instytucji, zamieszczanie informacji o produkcie/ usłudze, publikowanie artykułu sponsorowanego oraz dodatkowe opcje, jakie możesz dokupić w ramach dodawanych ogłoszeń (np. wyróżnienie ogłoszenia).

Informacje odnośnie cen są dostępne w cenniku (przejdź do cennika). Jeśli chcesz uzyskać dodatkowe informacje na temat płatności oraz dostępnych pakietów, napisz wiadomość na adres kon[email protected]

 

Rejestracja, logowanie, profil użytkownika

Rejestracja na portalu Flexi.pl jest bezpłatna i odbywa się poprzez kliknięcie w przycisk „Rejestracja/ Logowanie” widoczny na górze strony głównej, po prawej stronie. W przypadku próby skorzystania z funkcjonalności, które wymagają logowania również pojawi się okno z rejestracją/ logowaniem.

Rejestracja na portalu jest wykonywana jednorazowo. W przypadku kolejnych odwiedzin na portalu wystarczy logowanie do portalu, które również może odbyć się poprzez wspomniany przycisk lub w innych miejscach, do których dostęp mają jedynie zalogowani użytkownicy. 

Portal nie posiada takiej funkcjonalności jak "Przypomnienie hasła". W przypadku, gdy użytkownik nie może sobie przypomnieć hasła, jakie podał przy rejestracji możliwa jest jego zmiana. Odbywa się ona poprzez kliknięcia w okienku logowania/ rejestracji w tekst "Zapomniałeś hasła?", który przeprowadzi użytkownika do okienka umożliwiającego podanie adres e-mail i wymazanie dotychczasowego hasła.

Profil użytkownika zakłada się automatycznie, po zarejestrowaniu się na portalu. Nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych działań. Aby założyć profil użytkownika należy kliknąć w przycisk „Rejestracja/Logowanie” widoczny na górze strony głównej, po prawej stronie. Następnie, na kolejnym ekranie umożliwiającym logowanie/ rejestrację, należy nacisnąć przycisk „Zarejestruj konto”. Następuje wówczas przejście do formularza rejestracyjnego. Po uzupełnieniu podstawowych informacji (adres e-mail, hasło, imię, numer telefonu, wiek), akceptacji Regulaminu portalu i wybraniu opcji „Zarejestruj konto” zostanie przesłana na adres e-mail wiadomość z linkiem do aktywacji konta. Po kliknięciu w ten link dokończony zostanie proces rejestracji i profil użytkownika będzie założony. 

Wypowiedzieć umowę można poprzez wejście w Profil Użytkownika -> Ustawienia konta -> zaznaczenie kratki z wypowiedzeniem umowy.
Takie konto staje się natychmiast nieaktywne a umowa jest rozwiązana.

Ogłoszenia

W przypadku zarejestrowania konta jako instytucja (firma, instytucja publiczna czy organizacja pozarządowa) możliwe jest zamieszczenie na Flexi.pl trzech rodzajów ogłoszeń:

  • oferta pracy,
  • ogłoszenie dotyczące wolontariatu,
  • ogłoszenie dotyczące wydarzenia.

Każde z tych ogłoszeń można zamieścić poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza:

Zamieszczenie ogłoszenia jest możliwe jedynie dla zarejestrowanych użytkowników. 

Obecnie odpłatna jest publikacja ofert pracy przez podmioty komercyjne (firmy) oraz dodatkowe opcje, jakie mogą być wybrane do tego typu ofert (np. wyróżnienie). Pozostałe rodzaje ogłoszeń (ogłoszenie dotyczące wolontariatu, ogłoszenie dotyczące wydarzenia) można zamieszczać bezpłatnie.

Informacje odnośnie cen są dostępne w cenniku (przejdź do cennika). Jeśli chcesz uzyskać dodatkowe informacje na temat płatności oraz dostępnych pakietów, napisz wiadomość na adres [email protected]

 

W przypadku rejestracji konta jako instytucja (firma, instytucja publiczna, organizacja pozarządowa) możliwe jest jedynie odpowiadanie na ogłoszenie specjalisty. Funkcjonalność ta jest dostępne jedynie dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników. Po wysłaniu odpowiedzi wszystkie zgłoszenia wraz z ogłoszeniami, do których się odnoszą, są dostępne w profilu użytkownika, w zakładce „Moje aplikacje”. Potwierdzenie takiej aplikacji przychodzi również na adres e-mail podany w rejestracji.

Ogłoszenie po opublikowaniu na portalu jest widoczne w profilu użytkownika, w zakładce „Moje ogłoszenia” w odpowiedniej zakładce "Oferty pracy" lub "Aktywność 50+". Pod ogłoszeniem znajdują się odpowiedzi – zgłoszenia innych użytkowników na to ogłoszenie.  

Wszystkie ogłoszenia znajdują się w profilu użytkownika, w zakładce „Moje ogłoszenia”. Na samym końcu ogłoszeń znajdują się również ogłoszenia archiwalne.

Po dodaniu oferty pracy z konta Użytkownika, oferta posiada status „do moderacji” i jest weryfikowana przez Moderatora. W tym czasie zostaną wysłane trzy wiadomości dotyczące płatności za publikację oferty pracy (w kolejności: mail z prośbą o wskazanie pakietu publikacji oferty, mail z fakturą proforma, mail z potwierdzeniem publikacji i fakturą VAT).

Po pomyślnym przejściu procesu uiszczania płatności oferta pracy będzie miała status „opublikowana” i będzie widoczna na stronie w zakładce „Oferty pracy”.

Informację można uzyskać, kontaktując się z Infolinią Flexi.pl lub wysyłając zapytanie na adres [email protected]

Skontaktuj się z Infolinią Flexi.pl lub wyślij informację na adres [email protected] Po nawiązaniu kontaktu, ponownie rozpocznie się proces płatności za publikację oferty pracy (3 wiadomości mailowe: wybór pakietu, faktura proforma, faktura VAT). 

Po zaksięgowaniu płatności, publikacja oferty pracy zostanie przedłużona o kolejne 30 dni.

Każde ogłoszenie można edytować przechodząc do Profilu Użytkownika -> sekcja „Moje Ogłoszenia” (menu z sekcjami w Profilu Użytkownika znajduje się po lewej stronie).

W sekcji „Moje ogłoszenia” są dostępne 2 zakładki:
Oferty pracy i Aktywność 50+.

Możliwość edytowania jest przy każdym ogłoszeniu ([koło zębate] Ustawienia -> Edytuj).

Należy pamiętać, że każda edycja oferty pracy prowadzi do zmiany statusu oferty na „do moderacji’. Taka oferta ponownie przechodzi weryfikację przez Moderatora.

Ogłoszenia dotyczące wydarzenia lub wolontariatu są od razu publikowane na portalu.

 

Każde ogłoszenie można usunąć przechodząc do Profilu Użytkownika -> sekcja „Moje Ogłoszenia” (menu z sekcjami w Profilu Użytkownika znajduje się po lewej stronie).

W sekcji „Moje ogłoszenia” są dostępne 2 zakładki:
Oferty pracy i Aktywność 50+.

Możliwość usuwania jest przy każdym ogłoszeniu ([koło zębate] Ustawienia -> Usuń).

Należy pamiętać, że usunięcie ogłoszenia jest działaniem nieodwracalnym i dokonuje się od razu po kliknięciu "Usuń".

Maile, powiadomienia i newsletter

Utworzenie profilu użytkownika jest powiązane z rejestracją na portalu i nie wymaga dodatkowych działań. Potwierdzenie dotyczy rejestracji – aktywacji konta na portalu i jest równoznaczne z jego utworzeniem. Nie przychodzi osobna wiadomość dotycząca samego profilu. Jeśli rejestracja przebiegła prawidłowo, to profil jest utworzony. Można do niego przejść po zalogowaniu klikając w napis "Przejdź do profilu" w prawym górnym rogu.

Do newslettera można się zapisać poprzez wpisanie adresu e-mail w pasek pod komunikatem Zapisz się do newslettera. Pole to znajduje się na stronie głównej i na wielu podstronach portalu. 

Zgodnie z Regulaminem usługi newsletter rezygnacja z otrzymywania newslettera może się odbyć poprzez kliknięcie w odpowiedni link przesyłany w każdej wiadomości newsletter, zaznaczenie i potwierdzenie odpowiedniej opcji w profilu użytkownika (sekcja "Ustawienia konta") albo zgłoszenie na adres [email protected] 

Rezygnacja z usługi newsletter skutkuje niezwłocznym rozwiązaniem umowy, przy czym z uwagi na konieczność wprowadzenia zmiany do systemu wysyłania wiadomości, zaprzestanie świadczenia usługi newsletter, może nastąpić w terminie do 3 dni roboczych.

Wiadomość z linkiem do aktywacji konta jest przesyłana na adres mailowy podany przy rejestracji na Flexi.pl. Jeśli nie otrzymałeś/aś wiadomości, sprawdź poprawność adresu mailowego. Jeśli adres mailowy jest nieprawidłowy, należy założyć nowe konto z poprawnym adresem. Jeśli adres mailowy jest prawidłowy, sprawdź folder spam na swojej skrzynce pocztowej. Jeśli tam również nie będzie maila z linkiem, skontaktuj się z Infolinią Flexi.pl.

Pomoc i kontakt

W przypadku pojawiających się pytań lub wątpliwości zachęcamy do przejrzenia informacji w dziale „Często zadawane pytania”. Jeśli w taki sposób nie udało się uzyskać odpowiedzi, to wówczas można się skontaktować poprzez wypełnienie formularza kontaktowego albo kontakt telefoniczny na naszą infolinię. Dane kontaktowe znajdują się na odpowiedniej podstronie - przejdź do podstrony Kontakt.

Płatności

Przed publikacją oferty przez Moderatora otrzymasz wiadomość z adresu [email protected] z informacją na temat pakietów oraz cen za publikację ogłoszenia. Należy odpowiedzieć na tę wiadomość z wyraźnym wskazaniem, jaki pakiet został wybrany. W następnej wiadomości otrzymasz fakturę proformę. Płatność należy uiścić w przeciągu 2 dni roboczych. Po dokonaniu płatności oferta zostanie opublikowana na stronie, w przeciągu 3 dni roboczych. Potwierdzeniem publikacji oferty jest otrzymanie systemowej wiadomości mailowej z potwierdzeniem oraz wiadomości z fakturą VAT.

W przypadku nieotrzymania wiadomości, skontaktuj się z Infolinią Flexi.pl.

 

Aby zrezygnować z publikacji oferty pracy na Flexi.pl można usunąć ofertę pracy z poziomu konta Użytkownika (Przejdź do profilu -> Moje ogłoszenia -> Oferty pracy -> Ustawienia (po prawej stronie, przy każdej ofercie pracy) -> Usuń)

Jeżeli oferta pracy zostanie usunięta przed upływem 30-dniowego okresu trwania publikacji, płatność uiszczona za publikację oferty nie zostanie zwrócona.

 

Jeżeli pakiety publikacji ofert pracy nie są satysfakcjonujące, chcesz publikować większą ilość ogłoszeń, z większą częstotliwością, skontaktuj się z Infolinią Flexi.pl lub wyślij zapytanie na adres [email protected] Po nawiązaniu kontaktu otrzymasz szczegółowe informacje na temat indywidualnej współpracy.

Skontaktuj się z Infolinią Flexi.pl lub wyślij informację na adres [email protected]

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie

Skontakuj się z nami